Jon Persson

Vi har låtit skribenter och musiknördar från Den magiska samlingen dela med sig av sina plaggs historier.


7 st digitala klockor, de flesta behöver nytt batteri
Foto RogeR


"Jag tycker inte ens digitalklockor är snygga men ändå har jag lyckats
samla på mig en hel hög under årens lopp. Jag har liksom använt en
klocka tills batteriet tagit slut, inte riktigt orkat byta utan i
stället köpt en ny. Många gånger. Nu dags för bot och bättring."/Jon


Jon Persson är juriststudent. Men mest av allt är han en
musikkonnässör och ett fan av långa promenader. Tidigare levererade
han tyska rytmer under namnet Vic Sinex men nu kallar han sig för en
"lågproduktiv hobbymusiker" och är mest inspirerad av gammal italiensk
rock/disco. Läs mer om och hör Jons magiska samling här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0