Bytt e bytt kommer kanske igen

image35
Vem har inte fått pippi på Pippitröjor?

image36
Bästa kön i stan väntade vid öppningen i dag, fredag. Varken vipkort, plånbok eller ens en proper mundering behövs för att komma in till lokalen med alla fina kläder som väntar på sina nya ägare.

image37
Var sak har sin tid. Och ägare. Till och med ett par vita fejkskinnstövlar med klack.

image38
Nog hade mister Tage Danielsson varit här om han hade levt i dag. Och byt till sig nya plagg, givetvis till tonerna av "Ska vi byta grejer med varann?".

image39
Kläder och lokal redo att möta en ny dags rusning efter sydda lyckopiller.

Kommentarer
Postat av: Amaia Layla

Åh, fick precis reda på detta idag! Det värsta är att man flyttar och har 3 fulla kassar med kläder som inte används längre, haha. Men jag hann inte ta mig in o byta tyvärr.

Kommer ni anordna detta fler gånger? Vore verkligen jättekul :D

2008-02-16 @ 18:07:27
URL: http://amaialayla.blogg.se
Postat av: Nina

My god!!
En sån pippitröja har jag, fast en hemmastickad.. fick den av min mamma som hade hittat den på röda korset.. det är alltså nån som stickat den och den är helt fantastisk!
Stor, bylsig och as-skön!!
Ville bara säga det :)
Kram Nina

2008-02-17 @ 23:11:54
Postat av: Simone

hej!
ville bara säga vilken toppenidé det här har varit och att jag fick en massa komplimanger på jobbet idag för kavajen jag bytt till mig! :-) (tänkte lägga upp en bild oxå - men det går ju inte!)

2008-02-18 @ 14:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0