Bytesrätt

Här är Simone som bytte till sig den här fina kavajen när Dress Off Dress On arrangerade klädbytardagar i Konstfacks lokal vid Gallerian i Stockholm i mitten av februari.
Stiligt. Hoppas du är nöjd med alla dina byten, Simone! Annars är du välkommen nästa gång.

För fler klädbytardagar blir det. Alla ni som frågat efter fler datum, håll i hatten eller spara den till nästa byte, vi håller som bäst på att planlägga framtiden. Kika in här på bloggen emellanåt, snart kommer infon som ett säkert vårtecken. Alltså, dags att börja rensa garderoben redan nu.

image59

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

roligt =)

2008-03-02 @ 13:44:26
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: chaos

Hoppas det blir flera dbytesdagar snart, jag blev så ledsen att jag missade tidigare!

2008-03-08 @ 12:30:36
URL: http://fabulouschaos.blogg.se
Postat av: Anja

Hej! Jag var på de trevliga klädbytardagarna i februari och undrar om ni tänker anordna några nya snart? Jag hoppas verkligen det! Det var ett superbra initiativ att anordna klädbytardagar och när jag berättar om dessa för mina kompisar märker jag att det är jättemånga som är intresserade!

2008-09-16 @ 18:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0